Hey imma valk and X3

Helloo Guys 



My name is valk
imma life in pico world
do you know me?
- - - - - - - - - - - - - - - -
If you do not know me !
I will introduce myself

- - - - - - - - - -- - - - -  -
I started playing pico of 24 JUNE 2010
I have many friends in pico
I 've worked in a variety of room
example : Kerby Bar , Kabua Water Falls and others

and recently
I joined the
Personnel member:

when we are with friends it's a beautiful thing
laugh together And together
- -- - - - - - - - ---- -- - - - - - - - - - - - - - - -- -
MyFIRST POST
-------------------------------------------------------

japan langue

私の名前はヴァルクです

ピコの世界で淫魔の生活

私を知っているのですか?

----------------

場合あなたは私を知らない!

私は自分自身を紹介します

----------------

私は2010年6月24からpicoを弾き始めた

私はピコで多くの友人を持っている

私は部屋の様で働いていた'

例:Kerbyバー、Kabua水の滝など

そして最近

私が参加しました

X3のバンド!

人事メンバー:

ドラム内Kerby

ボーカルとリズムギターでアラリックアリス

そしてボーカルとギターのメロディで私(バルク)

私たちは友達と一緒にいるとき、それは美しいことだ

一緒に、一緒に笑う

---------------------------------

私の最初のポスト


Penulis : Valk_kurono ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hey imma valk and X3 ini dipublish oleh Valk_kurono pada hari Friday, August 24, 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Hey imma valk and X3
 

0 comments:

Post a Comment